موتور W12 برای بنتلی شاسی بلند
 


Bentley SUV  EXP 9 F concept

Bentley SUV EXP 9 F concept


پیشرانه معروف 6.0 لیتری گروه فولکس واگن با کمک دو توربو شارژر می‌تواند ایفای نقشی جدی در این کلاس داشته باشد. بعلاوه این پیشرانه امکان استفاده از یک سیستم پلاگین هیبریدی با استفاده از موتور V8 دو توربوی 4 لیتری در کنار موتورهای الکتریکی نیز محتمل است. حتی یک گزینه دیزل نیز برای این خودرو مطرح شده که می‌تواند V8 یا V10 توربو دیزل باشد و البته تا کنون تایید نشده است.

 

 


بعلاوه پیکره بندی 7 نفره نیز برای این خودرو در حال بررسی است. گرچه شاید یک شاسی بلند سوپر دولوکس نیازی به این همه جمعیت مسافر نداشته باشد! فعلا بنتلی در حال صحبت و نظر سنجی بین مشتریان بلقوه این خودرو است تا ببیند آیا لزومی به استفاده از ردیف سوم صندلی‌ها برای این ماشین وجود دارد یا خیر.

 

 


بنتلی برندیست که نمایانگر اوج توان فولکس واگن در ارائه خصوصیات لوکس منحصر به فرد است و بنابراین برای این خودرو سنگ تمام خواهد گذاشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 711
بازدید ماه : 12898
بازدید کل : 462612
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2